Anbefalte innlegg

Ser at det er en del lokallag som har tradisjon med "julebord".

Hvordan ser medlemmene her i distriktet på dette?

Hadde jo kanskje vært en idê å fått til noe her og eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God ide!! Stiller meg positiv til dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, et julebord er ikke å forakte.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det i boks. Vi arrangerer julebord på McDonalds på Kvadrat på søndag kl 19:00. Alle betaler for det de spiser, og vi kan bestille og betale i kassa når vi kommer dit. Vi kan velge mellom mange spennede menyer, og forskjellig drikke. Det vil også være mulighet for dessert, ta kontakt med bvetjeningen ang dette når du bestiller.

 

Dette julebordet vil være alkoholfritt fra lokallagets side, da mest fordi de fleste antagelig kommer til å kjøre selv.

 

Håper så mange som mulig vil være med på dette kalaset!

 

:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, fine mann! jaja, ser det va dårlig ide dette, men synes dette lokallaget er en j''''''''' tafat gjeng..

Ikke stygt ment, det er bare sånn det er, men alt kan bli bedre og det håper jeg det blir..

Ser på andre lokallag hvor sammensveisa de er, og er igrunnen missunelig på de...

Det gjelder alt fra å samles på treff, til pils kvelder, tilogmed ser jeg haugesund faktisk drar på kino sammen.. (way to go Haugesund!!)

Flere lokallag reiser bla. samla på treff, og her gidder folk knapt å møte opp på lokallag, ikke vet jeg hva grunnen er

men dette er da noe som vi må jobbe med i 2008...

Jeg tror det har mye med holdningen til medlemmene å gjøre, vi må bli merr mottagelige til nye medlemmer og ikke lukke oss inn i grupper på lokkallagssamlingene.. Det har jeg sett at det er en tendens til å bli..

Bedre med en stor gjeng enn mange små.. Jeg er ingen ekspert her, så alle må jobbe sammen så kan vi bli en skikkelig bra gjeng med masse gøy.. Håper mange er enige og ser "problemet" og at ikke jeg bare driter meg ut nå :): vinke :

Ha en fortsatt fin kveld...Skål! :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig enig og alt det der, og jeg er klar til det meste av aktiviteter, men trenger input og et lite snev av entusiasme..

 

Vi ville ha treff i sommer og det var en håndfull med personer som sto bak, der var folk i snitt 2 timer.. det var litt kjipt, men vi skal ta det til etterretning på neste "store treff"..

Når det gjelder julebord, så tror jeg ikke tiden er inne til det riktig enda, men forhåpentligvis kan dette være en realitet til neste vinter. Håper entusiasmen øker når det gjelder å komme seg på lokallagstreff først, før det er aktuelt å bestille bord, mat og et lokale. Som du også sier, det hadde vært fint å ta imot nye medlemmer med litt åpnere armer..tror faktisk selv at jeg ikke hadde gidda å møtt opp flere ganger, om det ikke hadde vært for at jeg var fast bestemt på at jeg skulle inn i dette miljøet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn i denne klubben fordi jeg er en VW/Audi entusiast. Det betyr ikke at jeg kan veldig mye om alle bilene, men jeg digger vag og hørte at dette var plassen å melde seg inn da.

 

Har vært på 1 lokallagsmøte siden jeg ble medlem. Var der fra det begynte for å treffe mest mulig folk. Selv er jeg ike verdens mest utadvendte person, men liker å treffe nye folk og lære nye ting. Første mann jeg traff fra vacn var Morten, da jeg bestemte meg for å få tak i skiltholdere og klister. Hadde en liten prat med han og bestemte meg etterpå å gå på et lokallagsmøte.

 

Første mann jeg traff var Øyvind som var veldig hyggelig og vi kom i prat. Traff også et par til som jeg begynte prate med, men ble fort da det ble mange at jeg blå stående litt utenfor "gjengen" ettersom jeg ikke kan så mye om biler som dere andre. Det synes jeg var litt kjipt og har deretter ikke vært på noe treff. Dette har selvfølgelig også grunn av at jeg ikke hadde fast bestemt meg for å komme inn i miljøet slik Øyvind hadde, men tenkte heller at jeg kunne jo møte opp å se hvilke folk det var.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn i denne klubben fordi jeg er en VW/Audi entusiast. Det betyr ikke at jeg kan veldig mye om alle bilene, men jeg digger vag og hørte at dette var plassen å melde seg inn da.

 

Ta deg en tur til du.. det er slik at man får mer cred jo mer du møter..

dessuten så er det ikke mange som kan så mye om bil, men du verden som de kan skryte og lyge!! :shf:

Det er noen lyse hoder som har peiling, det er ikke å stikke under en bilstol, men jevnt over så er det vær og vind det er snakk om..

begynner de å plage deg med turbo, dyser, veivlengde, kompresjonsforhold og denslags fjerntliggende saker, så bare si: "nei det tror jeg ikke funker..men kanskje du kan fikse det", så har iallefall ditt på det tørre.. : smil : Håper det er flere som vil dukke opp etterhvert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha... plutselig så vet jeg en hel del! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har selv vert medlem i snart 2 år tror jeg, og var selv helt alene når jeg møtte opp første gangen. Kjempe gjeng, men vi kan godt bli flerne. Bare å møte opp. Så kan vel kanskje vi være litt mer åpne for nye medlemer. Sikkert mye vi og kan gjøre for å få nye medlemmer til å bli værendes. Men ikke vær redde for å møte. Vi biter ikke... Trenger ikke ha så voldsom peiling på bil heller. Bare du vet at golf er vw og a4 er audi så holder vel det! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem, vi snakkes i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va det någe oppmøte eller?

 

Glemte meg heilt ut, men har ein grei unnskylding...

eg va hvertfall å skrudde på bilen : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke så veldig bra oppmøte som vanlig.. jeg har vel vert medlem i under et halvt år nå og jeg synes det er veldig lite folk på lokallagstreffa, iallefall når en ser hvor mange medlemmer vi er. Folka som er der "biter" som sagt ikke som Stian sier. været burde vel ikke skremme noen siden vi står godt plantet under tak. Alle trenger litt luft etter å ha ligget på sofaen hele søndagen. Forventer ikke at oppmøtet blir så mye bedre i vinter men til våren og sommeren bør ikke folk sitte hjemme denne ene søndagen i måneden. for meg kunne vi godt hatt møte oftere. Har man et problem er det alltid noen som har svaret eller mange som har forskjellige ideer på hva det kan være. Litt lettere å få hjelp når man fysisk snakker med noen enn å sitte foran en hiddenmaskin. :)

Håper fler vil komme på treff fremover så kunne vi jo hatt en uoffisiell bytur eller noe med et par pils for å bli bedre kjent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det e ganske så dårlig oppmøte på treffa..

Va vell et par år siden det pleide ver 20 og 30 biler hver søndag... uansett vær og vind. Har ikkje vært medlem lenger enn siden juli, men va jo sammen me ein så hadde VW...

 

Men eg syns virkelig me burde greie å samle litt mer folk, kansje oftere?

Eller faktisk finne på någe.

Ikkje for å dra inn andre klubber for mye, men vet at BMW har faktisk kontakt med Bavaria.. og når de får inn nye og "fancy" biler, så får det litt sånn spes visning og litt sånn..

E dette någe me konne fonne på?

Kjekt å se på andre biler enn de me eie sjøl og kansje.. sånn så R8, hadde jo vært kjekt å sett den live, utenom å se ut så biltyv å sikkle på de så står parkert rundt i byen :P

 

E det liksom någen ifra Fjetland sjøl så e medlem hos oss?

Vil ikke mase, men hadde vært kjekt om me konne ha det kjekt sammen.

Har liksom ikkje komt meg heilt inn i miljøet, siden eg e jenta og kan ikkje sånn altfor masse eg akkurat.. men e jo gla i bil.. og smile og nikke ganske så fint når eg får sjanse..

 

hehe.. takk for meg

mye å lesa ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tror det har blitt foreslått tidligere å ta besøk på de forskjellige forhandlerne her, men jeg tror ikke de er så veldig intresserte i det. Har på følelsen av at de tror vi er en gjen me rånere... Akkuratt som om de reise seg litt øve oss som syns bilane de selge faktisk e någe utenom det vanliga.

 

Men hvis någen vett någe eg ikkje så e eg enige i at det hadde vert litt kult å få sett ltit på någen av bilane de har der borte. de har jo solgt både det eina og det andra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i molde så fikk vi låne glattkjøringsbana flere ganger i året å "øvelsekjøre" (les: grisekjøre) der. dette kosta ikke mye og ble dekt med en 100-200 lapp fra de som ville kjøre.. hadde og utstilling der. dette ble veldig populært og politi var og positive til detta da vi kunne leke oss litt under kontrolerte forhold.. Hadde jo vert kjekt å få kjørt litt og samme om man har en 1,6 liter eller en rs2. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.