Speedomterenåla tuller ??

Anbefalte innlegg

Plages med at speedometernåla på min 97 a4 1.8t tuller seg til. Går opp, ned og alle veier :confused:

Kan funke en stund, for så bli helt gal igjen... Noen som har no formening ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plages med at speedometernåla på min 97 a4 1.8t tuller seg til. Går opp, ned og alle veier :confused:

Kan funke en stund, for så bli helt gal igjen... Noen som har no formening ?

Sikkert det samme som skjedde med min Passat. Var noe galt med printplata el noe, så hele instrumentet måtte skiftes... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert det samme som skjedde med min Passat. Var noe galt med printplata el noe, så hele instrumentet måtte skiftes... : bh :

æsj, var det jeg var redd for : bh : Mye måtte du ut med ? : bråk : Er det samme giver/føler til speedometret og det digitale man kan få på Chan 17. på climaskjerm? For den er like kukete som speedometret... :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt instrument til Passaten på Møller kom seg på 3950kr... Sjekka ikke climaen så nøye dessverre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt instrument til Passaten på Møller kom seg på 3950kr... Sjekka ikke climaen så nøye dessverre...

Jevlig til pris :S

Noen andre som vet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen andre som har vært bortig dette ? ;/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bare å pelle ut og lodde over og se om printet har sprukket et sted dette vel?? Kan sikkert få et radio/tv-verksted til å se på det hvis du ikke gjør sånt selv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur på Autoelektro i Bodø, er helt sikker på at de har peiling på hva det kan være og hvordan du skal få ordnet det.

Kom dit med 200`en med samme problemet da kunne de ta dette inn og lodde det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det samme på min A4 B5, nålene på turtall og speedo fløy rundt omkring som gale, spesiellt rett etter start. Endte med å bytte hele instrumentet, jeg måtte ut med 4.500 inkl jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.