#76 Skrevet September 25, 2004 frode og tore egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet September 25, 2004 litt av forbruket. og svein kåre då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet September 25, 2004 syns jeg ser en stor høy flaske midt på bordet der. Hva er dette for noe tull? Må være din dette Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet September 25, 2004 nei.. heh.. ikke min.. eg drikke bare ting som komme på grønne boksa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet September 25, 2004 HP sin da antar jeg? Ble for mye for han å ha dere på besøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet September 25, 2004 d va vel svein kåre så satt å pimpte på den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet September 25, 2004 Det var fine bilder Morten Må jo si at gjengen oppførte seg eksemplariske og det blei en fin kveld med mye godt å drikke og mye bil på TV`n Hyggelig at det stakk nye folk innom også! Så skal man ikke se bort ifra at susessen blir gjentatt ved en seinere anledning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet September 25, 2004 D va gang i går ja.. Men kjipt att flere trakk seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet September 25, 2004 Tror du eg koste meg på jobb i dag eller???? *grrrrrrrrrrrrrrrrr* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet September 25, 2004 Hvorfor var du på jobb i dag da?? Skal sove da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet September 25, 2004 GÅR jo an å skrive hvem som er på bildene da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet September 25, 2004 fixet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...