#1 Skrevet September 7, 2004 Noen som har tips om hvem som lodder sokkel i styreenhet her i bergen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2004 et radio/tv verksted vil kunne gjøre sånt for deg.....null problem for de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2004 Ok, får ta meg en ringe runde i morgen da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2004 http://www.trimchip.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Roy Steensen Noen som har tips om hvem som lodder sokkel i styreenhet her i bergen?? Hadde jeg hatt et mirkoskop kunne jeg tatt det:) Har ikke dere B.O Racing i Bergen? Hvor ligger dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Lars Lysebo Hadde jeg hatt et mirkoskop kunne jeg tatt det:) Har ikke dere B.O Racing i Bergen? Hvor ligger dette? Trenger da ikke mikroskop til det da:) spør om sånne tuningsapper gidder å montere chiper som de ikke har lev selv....tror det er billigere å gå til en radio/tv repratør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2004 Trenger ikke mikroskop men liker å bruke det for å få 100% finish, mange som etterlater tinnklumper osv på loddingene, og derav mikroskop;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2004 tinnsuger da... slipper klumper da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 9, 2004 Opprinnelig postet av Jan-Åke Kolås tinnsuger da... slipper klumper da Harry verktøy:cool: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...