#1 Skrevet November 19, 2007 Disse damene kjører fra gutta, men det er heller ikke hvem som helst. Kona til Gatebilsjefen - Janniche, samboer til Audisentrum's Vidar Gustavsen - Tina og Nina Marie Solberg kjører hver sin RS 4. Jeg synes det er gøy at vi får med flere jenter i klubben. Jeg har et par hjemme som kanskje kommer med etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2007 Tøft. Syns jeg så et glimt av bilen min og Munthe sin også- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2007 Fytte faen å den blå sedanen kjørte Og FOR en lyd!§ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2007 Jævlig kult. Tror faktisk vi har godt av å spre litt sånne videoer så andre damer også ser at det er mulighet og ikke minst lov for de også å komme seg ut på banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2007 Var det ikke slik at hu ene dama hadde raskere rundetider enn typen sin med samma bil a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2007 Jeg og Geir Tony lo litt av Nina og veninna hennes... De sov GODT i RS4'n midt på dagen.. haha Syns vi ikke hadde noe kamera.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2007 Vil og ha pulver!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2007 Var det ikke slik at hu ene dama hadde raskere rundetider enn typen sin med samma bil a? He he ... joda - Gatebilsjefen kjører bare bredt og med røyk - kona kjører spor og har bedre tider! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2007 He he ... joda - Gatebilsjefen kjører bare bredt og med røyk - kona kjører spor og har bedre tider! Han er der for å lage show han Han kan vel kjøre "fort" om han vil også ? Vil og ha pulver!! Et par uker overtid på båten og bytte ut V6'ern med en 2.2 turbo så er du godt i gang heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 19, 2007 jeg dukka jo opp rett som det var i den filmen jo.. i min 16v.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 19, 2007 Info og spec på den blå bredda S4`n? Herlig lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 19, 2007 Den blå bredda S4'n er såvidt jeg har fått med meg 1 av 2 (eller var det den eneste) RS4 sedanen som noen gang har kommet ut av audifabrikken? Var vist en mekanikker på Audi som bygget den da han ikke likte avant. Men dette er det sikkert flere her som kan beskrive bedere enn meg da jeg bare har info fra lange ører i depo;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 19, 2007 Den blå bredda S4'n er såvidt jeg har fått med meg 1 av 2 (eller var det den eneste) RS4 sedanen som noen gang har kommet ut av audifabrikken? Var vist en mekanikker på Audi som bygget den da han ikke likte avant. Men dette er det sikkert flere her som kan beskrive bedere enn meg da jeg bare har info fra lange ører i depo;) Så du drev og "blitza" deg rund banen også,tøft med strobelys. Uansett er den blå kjerra RÅ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 19, 2007 Den blå bredda S4'n er såvidt jeg har fått med meg 1 av 2 (eller var det den eneste) RS4 sedanen som noen gang har kommet ut av audifabrikken? Var vist en mekanikker på Audi som bygget den da han ikke likte avant. Men dette er det sikkert flere her som kan beskrive bedere enn meg da jeg bare har info fra lange ører i depo;) Bilen er delvis bygget av MTM. Det har hittil aldri blitt dokumentert noe sted at det har rullet ut en original RS4 sedan fra verken quattro gmbh eller Audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 19, 2007 Info og spec på den blå bredda S4`n? Herlig lyd! Jeg mener Leif sa at denne var bygd av MTM. S4 sedan karosseri, og ellers er det meste RS4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 19, 2007 Stemmer vel ikke helt med S4 karoseri heller da det sitter rs4 skjermer på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 19, 2007 Det er en S4 med RS4 "optikk" på lik linje med både den Pål Andrè og Vidar har bygget! Altså original S4 som er bygd om med originale RS4 deler. (For ordens skyld kan det jo sies at både Pål Andrè og Vidar bygde på original a4). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 19, 2007 Jeg og Geir Tony lo litt av Nina og veninna hennes... De sov GODT i RS4'n midt på dagen.. haha Syns vi ikke hadde noe kamera.. Hehe ja bare le.. Var STUUUPtrøtt etter kun 3 timers søvn.. hehe.. Og "venninna" mi er min 11 år yngre søster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 19, 2007 Som Per Lindgren skriver i "quattro GmbH rammenummer" tråden så har denne bilen WAU rammenummer som da burde tilsi at dette ikke er en "quattro GmbH" bil. For å utdype det jeg skrev om S4 karosseri så mente jeg at det var tatt utganspunkt i en S4, så har de da sveiset inn nye bakskjermer, byttet forskjermer osv sånn at bilen fremstår som en RS4 sedan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 19, 2007 Jeg fikk tid til å ta noen bilder også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 20, 2007 Du hadde ett spørsmål på slutten av filmen. Vidar og jeg holdt på å le oss ihjel inne i bilen. Var minst like mye røyk inni bilen som utenfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 27, 2007 flere bilder av den blå ''RS4'' sedanen ? absolutt drømmebil ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 27, 2007 RS4 + lekre damer = En herlig kombo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 28, 2007 RS4 + lekre damer = En herlig kombo! Støtter den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 28, 2007 flere bilder av den blå ''RS4'' sedanen ? absolutt drømmebil ! Et bilde fra VACN Rudskogen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...