Polyforinger til S6 c4 er nå tilgjengelig

Anbefalte innlegg

19.des 2007 bestilte jeg helkit til c4. 22.des. fikk jeg svar om at bestillingen var mottatt, og at de skulle komme tilbake med betalingsinformasjon. Etter dette har det vært stilt fra den kanten...

Noen som har hørt noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har gjort flere forsøk på å finne ut omkring dette gruppekjøpet i Sverige. Skrev mail til moderator på nordic audi. Han opplyser at Nordic audi ikke har noe med dette å gjøre. Har prøvd å komme i kontakt med personen som startet gruppekjøpet uten at dette har lykkes. Er vist flere av våre svenske brødre og søstre som prøvd å følge dette opp uten å lykkes. Vet ikke hva det står i. om det er treghet med leverandør/ produsent, eller om det bare er noen som ikke får fingeren ut. Svarer han ikke på min henvendelse så blir jeg å spore ham opp å ringe ham. Dette er for useriøst. er mange som har meld sin interesse og som har utsatt kjøp av originale foringer i påvente av poly.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19.des 2007 bestilte jeg helkit til c4. 22.des. fikk jeg svar om at bestillingen var mottatt, og at de skulle komme tilbake med betalingsinformasjon. Etter dette har det vært stilt fra den kanten...

Noen som har hørt noe?

Akkurat samme her.. bare litt andre datoer.. :\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sendt han en e-post i februar angående foringer, men ikke fått noe svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.