#1 Skrevet November 19, 2007 Kom over en artikkel i Nordic Audi. De skal nå gå til gruppekjøp av polyforinger til C4. Pris foreligger. Sikkert mulig for oss audibrødre og døtre å hive oss med. her er linken http://www.nordicaudi.com/index.php?url=main.php&var= Jan-Åge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2007 Jeg skal ha!!! Det er vel mye samme foringer på 200 20v, som på urS4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2007 Du har sett denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=104236 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2007 Du har sett denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=104236 Jeg stengte den tråden nå.. Spesielt pga prisen de kan levere et sett for (kongepris!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2007 Men blei litt usikker... Dette er da til quattro, men er det fortsatt en del av de foringene som passer på typ 044 q? For fant ikke ut av det på svenske forumet.... Er egentlig veldig klar men veit ikke om jeg gidder å kjøpe hvis de ikke passer på typ 044.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2007 Hva er det som er forskjellen som gjør at foringene ikke passer i forstillinga på typ 44? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2007 jeg har skrevet meg opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2007 Hva er det som er forskjellen som gjør at foringene ikke passer i forstillinga på typ 44? Traversen er helt annerledes. Det er *mulig* at indre bærearmforing og indre stabstagforinger kan brukes, men jeg vet ikke. Ytre stabstagforinger er like på type 44 og C4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2007 Traversen er helt annerledes. Det er *mulig* at indre bærearmforing og indre stabstagforinger kan brukes, men jeg vet ikke. Ytre stabstagforinger er like på type 44 og C4. det er riktig.. foran passer de.. det Sondre lurer på er om de passer bak på 044 quattro.. (han har s4 c4 fjærbein bremser og bære armer.) forskjellen på bærearmene foran var 18mm bære kule på 044,og 19 på c4'n.. Syntes jeg leste et sted på forumet her at det var likt på 044 quattro og C4 quattro etter et visst årstall bak også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2007 Noen som har mer info? Vil ikke bilen bli rar å kjøre hvis man bytter kun bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 20, 2007 Ett lite hint er: stiv bak-myk foran= mindere understyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 20, 2007 Alle bakstillingsforingene passer på type 44 nyere enn midt i modellåret 1986. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 21, 2007 Er det forskjell i bakstillinga på S4 og A6 Quattro C4, eller vil et sånt "helsett" passe begge bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 21, 2007 Alle foringer i forstilling og bakstilling er helt identiske på alle C4 quattro, uansett om det er 100, S4, A6 eller S6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 21, 2007 Alle bakstillingsforingene passer på type 44 nyere enn midt i modellåret 1986. mange takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 6, 2008 Noen som har hørt noe mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 6, 2008 nei.. jeg meldte meg på, og fikk beskjed om at jeg skulle bli kontaktet når det skulle betales, men så på nordicaudi i helga, at betalingsfristen var i desember en gang, så vetikke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 6, 2008 Sendte mail til han som styrer med det på lørdags formiddag, men har ikke fått svar enda.. Sier ifra her om han svarer meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 18, 2008 Hei! Siden jeg la ut denne tråden, skal jeg ta ansvar. Skal finne ut hvordan situasjonenen er vedr. betaling og levering. Jeg gir tilbakemelding i denne tråden når jeg får mere info Jan-Åge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 18, 2008 toppers. Jeg også bestilte og fikk bekreftelse på bestillingen fra han svensken men ikke hørt noe mere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 1, 2008 Når blir det levering? Er prisen enda 2577 SEK? Til en slik pris må jeg kanskje hive meg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 2, 2008 Virka litt useriøst den organiseringa av dette gruppekjøpet fra våre brødre? Nordic-tråden ble startet: August 2006 Og etter litt skumlesning sitter jeg igjen med det intrykket at ingen har mottatt noen foringer - hverken her eller der? Fant ut litt mer: Får bruke øya mer neste gang.. Vi kan sätta ett slutdatum för inbetalningar till 12 Jan -08.. Noen som kom med på den bestillinga og har betalt her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 2, 2008 Håper for alt i verden at dette er seriøst, men det lukter lang vei. Ser på Nordicaudi at de første har hoppet av nettopp fordi det ikke skjer noe. Hvis det er seriøst er det jo synd at det somles sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 2, 2008 Ingen betalingsinfo motatt og jeg har sendt to mail for å purre svensken.. På tide å ta saken i egne hender snart, dette er virkelig vrient ser det ut til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 3, 2008 hei! har lest i nordicaudi forum. mange som er forbannet for at det drøyer og lite info. skal ringe denne personen som har startet gruppekjøpet. dette er for dårlig. skal legge ut info på tråden når jeg får tilbakemld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...