#1 Skrevet November 19, 2007 Jeg lurer på hvilke andre Audi femmere som har likt topplokk som rs2?(se bort i fra kammer så klart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2007 3b,aby,aan,adu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2007 Står litt her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=72746 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2007 Takker Jeg ser her at del nr:034.103.351N er det topplokk som står på 3B,ABY og ADU Jeg er nemlig på jakt etter en ny topp til min rs2. Vil bare forsikre meg at jeg får tak i et som er likt mitt originale. http://s2central.net/tuning_02.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2007 Alle toppene til 20v turbofemmer er i utgangspunktet helt like, bare kammene og evt. fordeler/blindplate som skiller. 7A-toppen mangler et par hull til vannrør samt noe til eksosmanifolden, så den må modifiseres noe om den skal brukes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2007 Feste for hallgiver på kam drev mangler vel på noen topper også.. Legger ved bilde av mine to topper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2007 Hallgiver i front er notert. Da vet jeg mer hva jeg skal lete etter. Jeg har lyst og få overhalt et brukt topplokk til min rs2 slik at jeg bare kan bytte til nytt på en helg. Hvordan kan jeg vite at det brukte jeg kjøper ikke har sprekker? Sprekkteste det slik som det gjøres med sveiser? Tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2007 Hallgiver i front er notert.Da vet jeg mer hva jeg skal lete etter. Jeg har lyst og få overhalt et brukt topplokk til min rs2 slik at jeg bare kan bytte til nytt på en helg. Hvordan kan jeg vite at det brukte jeg kjøper ikke har sprekker? Sprekkteste det slik som det gjøres med sveiser? Tips? Sprekkene pleier være ganske tydelige... Men du har jo aldri noen garantier når man kjøper brukt. Vet flere sylinderverksteder som har utstyr til å trykkteste disse, bla Auto23 i Bergen. Skal du overhale selv eller få dette portet og bearbeidet? Isåfall ville eg funnet ut hvem som skulle tatt denne jobben og rådført meg der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2007 Er kun 3B toppen som ikke har feste for hallgiver i front.Ellers skal alle være helt like Er helt vanlig at de sprekker...trenger ikke ha noe å si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2007 har delenummer og pris her. Ps. nytt. BASIC GERMAN PRICELIST part number 034103351N Partnumber Title Price 034103351N ZYL KOPF 2025 Euro Ps bare toppen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 12, 2007 Er kun 3B toppen som ikke har feste for hallgiver i front.Ellers skal alle være helt like Er helt vanlig at de sprekker...trenger ikke ha noe å si Trenger det ikke noe og si?? Jeg har noe vannforbruk hvit røyk ved kaldstart og alltid høyt trykk i ekspansjonstank. Vet ikke om det er topp pakn eller sprekk i topp som gjør dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 12, 2007 Ryker det veldig hvitt ved kaldstart høres det mer ut som turbo, var ihvertfall det på en bil jeg var borti en gang.. Kommer trykket i ekspansjonstanken umiddelbart, eller først når motoren begynner å bli lunken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 12, 2007 Jeg lurer på hvilke andre Audi femmere som har likt topplokk som rs2?(se bort i fra kammer så klart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 12, 2007 Ryker det veldig hvitt ved kaldstart høres det mer ut som turbo, var ihvertfall det på en bil jeg var borti en gang..Kommer trykket i ekspansjonstanken umiddelbart, eller først når motoren begynner å bli lunken? Ryker veldig hvitt ved kaldstart ja. Trykk kommer når motor er varm/lunken ja. Hvordan kan jeg finne ut at det er turboen, noen hete tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 14, 2007 Trenger det ikke noe og si??Jeg har noe vannforbruk hvit røyk ved kaldstart og alltid høyt trykk i ekspansjonstank. Vet ikke om det er topp pakn eller sprekk i topp som gjør dette. Alle toppene sprekker mellom ventil og plugghull før eller siden som regel. VAG tolererer 3mm sprekk før det har noe å si. Men alt kommer jo an på å stor sprekken er. Vil tippe topppakningen din er dårlig jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...