#1 Skrevet November 20, 2007 http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=3831016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2007 Hehe, RÅTT=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2007 Lekker farge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2007 Er ganske på at hadde RS4'n fått skikkelige "skøyter" istedenfor "vintersko" så hadde den tida blitt endel lavere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2007 Det hadde jeg faen ikke trodd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2007 Mannen kunne ratte quattro da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2007 Synes han skulle brukt scandinavien flick istedenfor brekke men men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2007 2 sek kjappere gitt: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2007 .. Rett og slett RÅTT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 21, 2007 han kunne ratte quattro... helt nydelig gjennom svingen da: rock : Men hvorfor kan ingen av sånne tester utføres med rallypigg? så hadde begge utøverne hatt grep på isen.. jukset seg til en 2. plass, flaut: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 22, 2007 Hehe ville tro han hadde fått et helt annet og bedre resultat med Nordiske vinterdekk istedenfor Tyske autobahn-dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 22, 2007 Han har nå i det minste piggdekk, noe som ellers er forbudt i tyskland. Som Claudia sier, isen blir helt ødelagt. Hadde ikke greid å kjøre slik med piggfritt, hadde nok ikke ødelagt isen heller, uten pigg. Og ja, selvfølgelig burde han ha gjort en Scandinavian Flick, men han er ingen rallyfører, men kjører racing på bane, og kan vel dermed ikke rallytriksene. http://www.frank-stippler.de/home.en.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 22, 2007 Ja, det var meget imponerende! Men som sagt, med rallypigg, så hadde jo banen bare vært snø når han var ferdig, jeg vet ikke hvor tykk is de egentlig har der heller jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 6, 2008 Rister litt liv i en gammel tråd jeg... Fant denne når jeg satt å surfet litt på forumet... Jeg er skøyteløper og vi har Claudia som medtrenende på norske landslaget. Måtte jo selfølgelig spørre henne om dette her... rs4 hadde lange pigger på... De prøvde først noen testrunder med normale pigg dekk med satte på noen dekk med lange pigger sa hun. Vet ikke lengde... Begrenser seg nok litt når isen normalt bare er 3-4cm tykk. (om dem ikke bygde den opp til denne seansen da..) Hun sa også at hun gikk ytere og indere svinger og på 900m som de konkurrerte på blir det 25m ekstra.. Hun nevte og at han sa at hun ikke skulle gå helt max, eller rettere sagt la hen vinne... Men når det er sagt så kan karen ratte! Det er glatt på ren is.... Men skulle testen vært helt riktig burde det vart mannlig skøyteløper... Mannebil mot mannebein... Menn går tross alt litt fortere enn damene.... Jeg stiller på en sånn her sak om noen skaffer en rallysjafør i norge.... Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...