#1 Skrevet November 20, 2007 Hei. Da er min Bodø periode over. Etter snart 9 år(!),tar vi med flyttelasset å flytter tilbake til Bardufoss. Derfor har vi leid Barbeint Fredag 7.Desember fra kl.1900, og ønsker alle velkomne. Det blir dessverre ikke lov til å nyte medbrakt, men vi får sterkt reduserte priser i Baren... Det er bare å møte opp, det kommer ingen farlige folk, kun kollegaer fra Forsvaret og samboarn tar med seg noen sykepleier kollegaer..... Stian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2007 Hei. Da er min Bodø periode over. Etter snart 9 år(!),tar vi med flyttelasset å flytter tilbake til Bardufoss. Derfor har vi leid Barbeint Fredag 7.Desember fra kl.1900, og ønsker alle velkomne. Det blir dessverre ikke lov til å nyte medbrakt, men vi får sterkt reduserte priser i Baren... Det er bare å møte opp, det kommer ingen farlige folk, kun kollegaer fra Forsvaret og samboarn tar med seg noen sykepleier kollegaer..... Stian. Hei Stian. Tiden går kjapt gitt.. Jeg kommer værtfall entur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...