#1 Skrevet November 20, 2007 HAllo.Er det noen her som har tips på hvordan man tar av dørtrekket på venstre side foran på en 97 mod a4? Ser at det er to skruer øverst på hver side,men det er alt.Noen på forumet har skrevet at det ligger en skrue innenfor plasdekselet under håntaket.Og at dette håntak dekselet ser skrudd fast. Jeg kan ikke finne noen skrue her.Noen som har et godt tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2007 Jeg tror det er bare å skru ut de to skruene og løfte opp og vekk trekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2007 HAllo.Er det noen her som har tips på hvordan man tar av dørtrekket på venstre side foranpå en 97 mod a4? Ser at det er to skruer øverst på hver side,men det er alt.Noen på forumet har skrevet at det ligger en skrue innenfor plasdekselet under håntaket.Og at dette håntak dekselet ser skrudd fast. Jeg kan ikke finne noen skrue her.Noen som har et godt tips? Heisann! når du ska ta av dørtrekket må du løsne skruene på hver side på toppen av trekket, så må du fjerne dekselet som er bak håndtaket,det er festet med en skrue i bak kant,så vipper du ut dekselet og bak der er det to skruer til. når alt dette er løsnet så er det bare å ta av trekket ved å dra det opp.. Håper dette hjalp deg litt på vei;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2007 Nå fikk jeg det til.Takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...