Anbefalte innlegg

HJELP!varmeapparatet (klima)i min audi a4 1,9 tdi har mistet varmen!har masse kulde,og ac virker perfekt,men 0 varme!uansett...har ingen problemer med temp på motor whatsoever..kan det hjelpe å bruke radiatorrens?fikk et tips om det.noen andre som har erfaringer om dette??

PS det er KALDT ute nå,og jeg fryser!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke mye hjelp å få her nei...trodde dere hadde litt teknisk innsikt jeg...men men....takk for hjelpen anyway

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først må vi finne ut om det er noe galt med kjøleanlegget i motoren, eller om feilen er at varmeapparatet ikke åpner spjeld for varmluft.

Blir motoren varm?

Er slangene til radiatoren varme?

Mister du kjøleveske?

Er du heldig er det bare å bytte termostaten, er du uheldig kan det i værstefall være gåen topppakning etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem med min 04 Sharan! Motor blir varm slik den skal og kjøleveskenivå er der det skal vere,noen som vet årsak ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem med min 04 Sharan! Motor blir varm slik den skal og kjøleveskenivå er der det skal vere,noen som vet årsak ?

Bump!!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info!Pedersen Auto fant kanskje ut av dette,mulig at en av tempfølerene på climatonicen fusker!Den gav for høy temp i forhold til reell temp inne i bilen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.