#1 Skrevet November 20, 2007 HJELP!varmeapparatet (klima)i min audi a4 1,9 tdi har mistet varmen!har masse kulde,og ac virker perfekt,men 0 varme!uansett...har ingen problemer med temp på motor whatsoever..kan det hjelpe å bruke radiatorrens?fikk et tips om det.noen andre som har erfaringer om dette?? PS det er KALDT ute nå,og jeg fryser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2007 ikke mye hjelp å få her nei...trodde dere hadde litt teknisk innsikt jeg...men men....takk for hjelpen anyway 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2007 Først må vi finne ut om det er noe galt med kjøleanlegget i motoren, eller om feilen er at varmeapparatet ikke åpner spjeld for varmluft. Blir motoren varm? Er slangene til radiatoren varme? Mister du kjøleveske? Er du heldig er det bare å bytte termostaten, er du uheldig kan det i værstefall være gåen topppakning etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2008 Har samme problem med min 04 Sharan! Motor blir varm slik den skal og kjøleveskenivå er der det skal vere,noen som vet årsak ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2008 Har samme problem med min 04 Sharan! Motor blir varm slik den skal og kjøleveskenivå er der det skal vere,noen som vet årsak ? Bump!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2008 Til info!Pedersen Auto fant kanskje ut av dette,mulig at en av tempfølerene på climatonicen fusker!Den gav for høy temp i forhold til reell temp inne i bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...