Anbefalte innlegg

hei jeg har fåt en feil på min ur q

sikringen til bensinpompa går:confused:

og det er ikke pompa for den har jeg testa direkte på bateriet og det er ikke ledningen som går fram til sikringsboksen for den har jeg sjeka mm for mm... men kan det være en annen ledning som går på seme krets som bensinpompa?????? :confused:

th_Utennavn-1.jpg

noen som har noen ider eller må e demonter heile sikringsboksen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ploka sun sikkringsboksen og det går en ledning til på same krets.. har klipet den og skøytet den og vis den er frakoblet går ikke sikringen.. men da er det en plas på dene ledningen som er borti jord bare lit leting så går vel alt fint

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel tak i sikringsbokser som funker..se om du får kjøpt en ny...trur jeg har en liggende..kan være kortslutning på den kretsen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel tak i sikringsbokser som funker..se om du får kjøpt en ny...trur jeg har en liggende..kan være kortslutning på den kretsen..

masse ska du ha*??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en ødelagt og en som funker...men veit ikke hvem av dem...skal prøve å finne det ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en ødelagt og en som funker...men veit ikke hvem av dem...skal prøve å finne det ut..

jess gjær da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.