Anbefalte innlegg

er det noen som samles for tiden?,og ev. hvor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal jo være glattkjøring til torsdan om alt går etter planen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og var Julebord i helga som 4 av 230 medlemmer møtte opp på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du ferskt medlem? Mulig jeg ikke har fått deg med på mailinglista.... Skal kjøre en oppdatering av maillista på nyåret, har liksom regnet med at de fleste venter med å melde seg inn til det nye året nå.

 

Men, hvis ikke du er helt fersk, skal du ha fått mail om både samling hjemme hos Christoffer for en månedstid siden, julebord her hos meg forrige helg, og glattkjøring imorra. Det er mulig noen ikke får disse mailene, iom veldig mange kommer i retur fra mailadressene man har registrert seg med...

 

Uansett, er glattkjøring imorra kl.18.00 på NAF banen ved Rudskogen Motorsenter, er lokallagssamling den 2.desember ( selvom det kanskje blir litt skralt oppmøte i desember og januar ). Dessuten er det vel på tide med litt go kart kjøring igjen snart! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg er helt ny her,har ikke fått noe mail eller noe som helst jeg....

mye koster det på rudskogen i morgen a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessuten er det vel på tide med litt go kart kjøring igjen snart! ;)

 

Søndag!? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg er helt ny her,har ikke fått noe mail eller noe som helst jeg....

mye koster det på rudskogen i morgen a?

 

Da kan du sende meg mailadressa di på pm, så skal jeg få lagt deg til! ;)

 

Kommer litt an på hvor mange vi blir idag, men koster 1800,- for 2 timer, eller 2700,- for 3 timer, får se an litt hvor lenge vi blir. Summen blir da delt på antall biler, så er vi 10 biler og går for 3 timer, blir det 270 pr bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan du sende meg mailadressa di på pm, så skal jeg få lagt deg til! ;)

 

Kommer litt an på hvor mange vi blir idag, men koster 1800,- for 2 timer, eller 2700,- for 3 timer, får se an litt hvor lenge vi blir. Summen blir da delt på antall biler, så er vi 10 biler og går for 3 timer, blir det 270 pr bil.

 

Legg gjerne til meg også... Surrete som jeg er fikk jeg ikke med meg glattkjøringa :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.