Oversikt over regreim intervall?

Anbefalte innlegg

Kunne vært kjekt å hatt en liste over regreim intervallene til de mest brukte VAG motorene. (regner med at en del motorer har likt intervall).

Noen som har en liste eller oversikt over noen motorer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste er vel fra 90-120 000 eller 5år. Personlig synes jeg alle burde skiftes på 90 000 eller før det har gått 5 år. Ikke billig å drøye det til reima ryker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er intervallet på en 2,3 AAR motor? 100.000??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at det er en produsent som er kommet med en ny type reimer som de garanterer 150K, tror det var Continental. Er det noen som vet noe om dette? og om de eventulet passer til Audi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er intervallet på en 2,3 AAR motor? 100.000??

AAR har hatt 120k. Nå sier møller derimot at dem har gått bort fra intervall, dem sier bare at den skal sjekkes på service og skiftes ved behov. Min reim skiftet jeg for en liten stund siden, da hadde den gått 140k og var like fin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener min 2.0tdi 140hk dpf pumpedyse skal holde 150000km, og den nye cr motoren skal holde 180000km... ifølge instruksjonsboken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ifølge boka så skal regreim byttes på 40,000miles=60,000km på Audi med 2,3E , 2,3 20V......... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm trodde VAG hadde lært og at den nye 2liter 140hk TDI hadde registerkjede...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.