DEFA ledninger A6 4B 2,5tdi

Anbefalte innlegg

Jeg skal montere motorvarmer og cupevarmer på A6en min. Jeg har tatt av alt av plast deksler i motorrommet men ser liksom ingen plass jeg kan tre inn ledningen til cupevarmeren. Har også titta litt innvendig men vet ikke hva jeg kan tørre og "rive" av.

Er det noen ledige gummiplugger noen plass? Hva og hvordan må jeg demontere innvendig?

Varmeren skal sitte på passasjersiden.

Legger ved noen bilder;

Hjelper det å ta av det dekslet på det første bildet("under" girspaken)? Er det bare og nappe av?

Kan ledningen tres igjennom den pluggen ved siden av bremsekraftforsterkeren, hvor kommer den igjen?

(Ser at det treng en vask ja:o)

: vinke : Råd og hjelp mottas med takk:)

IMG_0588[1].JPG

IMG_0596.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke noe rør til ac eller noe på venstre side forran sett forfra da? Da kommer du rett inn der du skal omtrent..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo da, det rør til AC ved sidan av lastebil batteriet:)

Hvor finner jeg ledningen innafor da? Og hva/hvordan må plukkes av?

IMG_0584.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går du inn der så finner du den igjen ved å lirke den fram ved beina oppunder på passasjersiden.. Er anbefalt på monteringsanvisningen på A4'n min mener jeg å huske.. Bare pass på at det blir tett.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterings anvisning, hvor fikk du tak i den? Det var med noe med varmeren men det sto ingenting om trekking av ledninger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterings anvisning, hvor fikk du tak i den? Det var med noe med varmeren men det sto ingenting om trekking av ledninger.

Husker ikke helt hvor jeg har det fra, men mener sikkert at jeg har sett det et sted.. På defa.no er det jo en del..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min tok jeg ned hanskerommet etter å ha tredd lednigen inn ved ac rørene,enkelt å greit: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, var en tur på Møller på Lillehammer i dag, fikk tips om å åpne "sikringsluka" på passasjersiden for bedre tilgang(noe som viser seg å ikke hjelpe en dritt).

Han skulle undersøke bedre i morgen når de på verkstedet var tilbake, dette var ikke værst synes jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min tok jeg ned hanskerommet etter å ha tredd lednigen inn ved ac rørene,enkelt å greit: vinke :

Hvor fant du igjen ledningen på innsida da? Jeg finner ikke AC røra på innsiden jeg:o

Hvordan tar man av den storte plata under varme apparatet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plata følger med når du tar av hanskerommet,du finner ac rørene lett når du har tatt ned hanskerommet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Allroaden min er ledningen ført ned bak hanskerommet via området rundt kupèfilteret der. Montert av merkeforhandler. Bruk godt med tetningsmasse i gjennomføringen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.