#1 Skrevet September 7, 2004 Stemmer det at det er en peilepinne på automatkassa på A100 -92 mod?? I såfall, hvor er den? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2004 Det ville være rart hvis det ikke var en peilepinne synes jeg, men om det virkelig er og evt. hvor det vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2004 Ja, det er peilepinne på automatkassen og den står framme til høyre på kassen sett forfra. Åpne panseret så ser du den (plasthåndtak øverst). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2004 Ok. Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2004 H....te, begynner å lure på om jeg faktisk er blind jeg.¨ Fant den no ikke hvertfall.:mad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2004 Opprinnelig postet av Tommy Berg H....te, begynner å lure på om jeg faktisk er blind jeg.¨ Fant den no ikke hvertfall.:mad: Er det ikke "litt" sent å se ette peilepinner og slikt nå? :confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2004 Hehe.. JO, kanskje:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...