#1 Skrevet November 21, 2007 Har ein Golf IV 1,9 tdi. Bilen stopper når eg kjører, dei feila som eg ser er at instrumenta og slokker og kjeme på igjen. Når bilen stopper so er det som regel bare og starte igjen men av og til må eg kjinne ei stond og gje den litt tid. Nåken som har ei formeining ka dette kan vere? Bilen går heilt fint både før og etter. Kan det vere dårlig kontakt ei plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2007 Du har et rele med dårlig lodding. Ring din lokale forhandler, så vet han hvilket du skal ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2007 HEHE det var kjapt. Takker og bukker. Veit du ka for eit rele eg skal ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2007 Sitter på et kurs nå så husker ikke nummeret på det. Kan sjekke senere Edit : Her er en link til en med samme problem. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=18641&highlight=rele+golf+iv Som jeg sier der så har jeg lodda det releet, på det som nå er min Golf IV, det fungerer fortsatt. Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2007 Rele for spenningsforsyning. Husker ikke eksakt hva Møller kaller det på AKTE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2007 Fikk nytt rele på Møller idag. Det er rele nommer 109. Skjifta det idag, får bare håpe det var det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...