#1 Skrevet November 21, 2007 Hei. Har et veldig enkelt spørsmål. Hvordan sitter høytaler dekslene i dørene festet? Regner med at det kun er klips og har prøvd forsiktig med skrutrekker, men de løsnet ikke. Noen som har tips? Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2007 Hei. Har et veldig enkelt spørsmål. Hvordan sitter høytaler dekslene i dørene festet? Regner med at det kun er klips og har prøvd forsiktig med skrutrekker, men de løsnet ikke. Noen som har tips? Takk! Hvilken årgang A3 er det snakk om Og er det fordørene eller bakdørene.. Evt. begge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2007 Sorry litt mangel fult. det er en 2000 modell. 5 dørs. det gjelder både bak og foran! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2007 min a3 5dørs er en 03mod... der er høytalerene festet i dørtrekket.. det er 2skruer i det som er i "hjørnene" på trekket oppe sitter bak et lite plast deksel. når du har skrudd ut di er det bare å løfte trekket rett opp.. du kan jo se om det er samme. vist ikke det går av da kan du jo sjekke under styringen til vindusheisen om det er en skrue der å.. lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2007 Hei Atle. Mener du at hele dør trekket må tas av for og få ut høytalerene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2007 Hei Atle. Mener du at hele dør trekket må tas av for og få ut høytalerene? Nå har jeg ganske visst kun 3-dørs, men ja du må ha hele dørtrekket av for å komme til høyttaleren. Den er skrudd i fra baksiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2008 Nå har jeg ganske visst kun 3-dørs, men ja du må ha hele dørtrekket av for å komme til høyttaleren. Den er skrudd i fra baksiden Må bare spør, har ikke prøvd men jeg har en A3 2003 3 dørs. noen hint til å ta ut trekket bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2008 Må bare spør, har ikke prøvd men jeg har en A3 2003 3 dørs. noen hint til å ta ut trekket bak? Trekket bak på 3 dørs er bare klipset fast. Skal du ha det ut vil jeg anbefale å ta ut baksetene først da det ellers kan bli litt trangt. Mener å huske at det er flest klips i topp, slik at det er lettest å begynne nede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 2, 2008 Jeg ar en a3 2001, begynte å lirke med skruhjern fra utsiden på dekslet men skjønnte fort at det var ingen mulighet for å få åpnet det fra utsiden. det må løftes opp å trekkes ut, som nevnt ovenfor er det et par skruer som må løssnes på under et par enkle lister om jeg husker rett. det er en liten skru under vindusheisbryteren som du også kan løssne på for å gjøre det enklere. etter det er det kun et par kontakter til vindusheis og til låsen som må hektes av før du kan ta døren helt ut. om du skal bytte høytalerne er ikke org ledningene noe å skryte av, mine blir ganske varme når man spiller høyt en stund så det kan anbefales å bytte den ut hvis du skal kjøre frontsettet på en egen forsterker. kan legge ut noen bilder om du ikke får det til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...