#1 Skrevet November 21, 2007 går det an å koble ekstra forsterker til audi conserten i mn a4 02mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2007 går det an å koble ekstra forsterker til audi conserten i mn a4 02mod? Det går an, og det anbefales på det sterkeste! Se denne tråden. Står litt der. mvh Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2007 har du kjøpt sånn som passer rett i eller universal adapter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2007 Bare for og spør dumt, men hvordan finner du ut av hvilket system du har i bilen når org. spiller ikkje står i? (consert, bose, etc) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2007 har du kjøpt sånn som passer rett i eller universal adapter? Jeg kjøpte det adapteret som er omhandlet i denne tråden. Det fungerer meget bra om skal visst være av høy kvalitet også. Altså med dette adapteret som jeg har (Helix AAC), så kjører du pluss- og minussignal fra både høyre og venstre høyttaler inn på adapteret, sammen med strøm. Du får da ut remote til forsterken, og to RCA utganger for å koble til forsterkeren. Håper du ble litt klokere nå? Rotet litt med dette jeg også til å begynne med. Men finnes noen tråder som omhandler dette på forumet... mvh Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...