Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har peil på hvilke modeller som evnt har samme motoren til klima vifta, som min 91 mod s2 coupè!

tenkte kikke på skroten, men regner ikke med det florerer av verken s2, eller coupe der! evnt noen som har en slik motor liggende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om noen har peil på hvilke modeller som evnt har samme motoren til klima vifta, som min 91 mod s2 coupè!

tenkte kikke på skroten, men regner ikke med det florerer av verken s2, eller coupe der! evnt noen som har en slik motor liggende?

Alle audi 80 fra 89 til 96 vis jeg ikke husker feil. Jeg byttet nettopp i mon rs2 og da tok jeg en fra 80avant 90. Kan sjekke når jeg kommer hjem. har dele nr og litt mer der.

Ny hos møller ligger den på rundt 4000kr. så finne du en brukt så er jo det fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist du har bilde av motoren så kan eg se om eg har den ligganes, reiv nettop ut alt i min s2 92 mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklager at jeg er litt treig til å svare, har ikke bilde på pc'n her desverre, men om du har finni ut om du har den eller ikke så send meg gjerne en pm da:) trenger egentlig både motor og vifta som motoren sitter i! Ellers takker jeg for alle svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.