#1 Skrevet November 21, 2007 A4 B5.. Har et megaproblem egentlig med kjøre og langlysene. Når jeg starter bilen kommer kjørelysene automatisk opp siden det er en norsk bil, men når jeg dytter opp bryteren på kjørelys slik at jeg kan bruke langlysene også så kommer ikke kjørelyset på. Den holder seg bare på parklys. Kan slå på langlysene men kjørelysene vil ikke på.. Men viss bilen er varm og har kjørt en stund og da prøver å vippe bryteren opp hender det at kjørelysene kommer på.. (er veldig dårlig å forklare). Noen som har noe ide om hva som kan være feil? Tror kansje lysrelet er dårlig. Hvor finner jeg evt lysrelet? Takker for alle svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2007 *bumb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2007 Dårlig kontakt i lysbryter ? Er vel ikke et helt ukjent problem dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...