#1 Skrevet November 21, 2007 Etter litt feilsøking, har jeg kommet fram til at det er hallgiver som tuller på 100'n min.. Etter hva jeg kan lese av i ETKA, så får denne kjøpt løs, ergo kan byttes uten å bytte hele fordelern.. Har en delebil/motor som jeg tenkt jeg skulle ta hallgivern fra å prøve.. Har kikka litt på det, og kan liksom ikke helt skjønner hvordan jeg skal få demontert hallgiver fra selve fordeler huset... Noen som har en god framgangsmåte på dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2007 Litt usikker på om fordeler er samme, men mulig du kan bruke fremgangsmåten som står her. http://hem.bredband.net/b618657/ Ro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2007 Etter litt feilsøking, har jeg kommet fram til at det er hallgiver som tuller på 100'n min.. Etter hva jeg kan lese av i ETKA, så får denne kjøpt løs, ergo kan byttes uten å bytte hele fordelern.. Har en delebil/motor som jeg tenkt jeg skulle ta hallgivern fra å prøve.. Har kikka litt på det, og kan liksom ikke helt skjønner hvordan jeg skal få demontert hallgiver fra selve fordeler huset... Noen som har en god framgangsmåte på dette ? Jeg har en fordeler meg ok hallgiver som du kan få for 400kr med frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2007 Det er MYE enklere å bare bytte hele fordeleren fremfor å prøve å bytte bare hallgiveren.. Å skifte fordeler tar 10 minutter, å plukke og bytte hallgiver tar fort et par timer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2007 Hmm, hvordan få løs fordelen fra toppen ? Jeg har ikke prøvd eller sett så veldig nøye på noe enda, men kan være kjent med en liten pekepin angående hvordan det bør gjøres før jeg setter i gang å evt. ødelegger noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2007 Etter litt feilsøking, har jeg kommet fram til at det er hallgiver som tuller på 100'n min.. Etter hva jeg kan lese av i ETKA, så får denne kjøpt løs, ergo kan byttes uten å bytte hele fordelern.. Har en delebil/motor som jeg tenkt jeg skulle ta hallgivern fra å prøve.. Har kikka litt på det, og kan liksom ikke helt skjønner hvordan jeg skal få demontert hallgiver fra selve fordeler huset... Noen som har en god framgangsmåte på dette ? Hei! Jeg bruker ca: 30min på å bytte hallgiver, hvis du ønsker å kjøpe en, så kan du få en hallgiver av meg for kr 350.- Betaler du porto så kan jeg bytte den gratis for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2007 Hei!Jeg bruker ca: 30min på å bytte hallgiver, hvis du ønsker å kjøpe en, så kan du få en hallgiver av meg for kr 350.- Betaler du porto så kan jeg bytte den gratis for deg. Dette kan du ikke si nei til for da er du rett og slett dum. Denne manne vet hva han gjør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...