#1 Skrevet November 21, 2007 Hei Noen som veit hvordan en kan koble nerlyset på boraen slik at det lyser når en kjører med langlys? Har mont FK lykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2007 Ingen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2007 Er på tynn is, men lysbryter fra Golf? Den har separat nærlys/fjernlys hvor begge lyser samtidig på fjernlys.. NB: Dette må IKKE brukes på lykter med nær- og fjernlys i samme reflektor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2007 Trudde at lysbryterne var like. Tenkte kanskje det var noen kontakter i sikringsboksen eller noe som var forandringen på Golf og Bora... Får prøve å finne ut noe på nettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2007 Byttet fra CL til GL lykter på en 3'r Golf og der tok vi å satte inn et rele som ble satt inn i mellom batteri og Nær, med styrestrøm fra fra Fjern. Vi satte også inn en diode på den orginale Nærledningen, for å stoppe strøm bakover mot bryter7Rele. Men på min Bora hadde jeg orginale Xenon og der er det separat fjern og lys på Xenon7nær hele tiden. Sjekk evnt etka ang forskjellige nr der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2007 Jeg vet at på Audi med dette (B4/C4) er det bare å flytte en ledning i kontakten til lysbryteren ihvertfall, det kan hende det er like enkelt på Golf/Bora også.. Jo mindre ledningssalat, skjøteklemmer og tjuvkoblinger, jo bedre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 26, 2007 Satt og kikke på noen gamle notater. Det var en jumper av noe slag på hellalyktene. for å få lys i begge. mener denne satt på releplata? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2007 Takker for tipsene. Har lest litt forskjellige plasser, og det er mange teorier ute å går. Får ta en tur i garasjen en dag å teste ut litt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...