#1 Skrevet November 22, 2007 Vil dette gå rett på? Airbagen på s4 rattet har en kontakt. Er det kun en på a4 96 mod også? evt hva trenger jeg og hvor jeg kan jeg kjøpe det visst jeg trenger enslags form for adapter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2007 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2007 Ja, det passer! Garantert, for jeg har gjort dette før på en 97mod. Det er jo likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2007 Ja, det passer! Garantert, for jeg har gjort dette før på en 97mod. Det er jo likt. det var det svaret jeg ville høre: smil : thanks... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2007 Jeg fikk det ikke til å passe jeg: bh : fikk av det gamle rattet. men tingen er at det gamle rattet har separerte ledninger til tute å airbag: bråk : og s rattet har disse samlet i samme kabel.. tror ikke koblingen passer på spolen som står der heller.. Åssen var det hos deg Bjornar? Hjelper det visst jeg bytter til den spolen jeg fikk med S rattet??? er livredd når jeg holder på, vil ikke ødelgge noe, har 200 i puls når jeg holder på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2007 Jeg fikk det ikke til å passe jeg: bh : fikk av det gamle rattet. men tingen er at det gamle rattet har separerte ledninger til tute å airbag: bråk : og s rattet har disse samlet i samme kabel.. tror ikke koblingen passer på spolen som står der heller.. Åssen var det hos deg Bjornar? Hjelper det visst jeg bytter til den spolen jeg fikk med S rattet??? er livredd når jeg holder på, vil ikke ødelgge noe, har 200 i puls når jeg holder på Høø, på mitt var det en ledning til airbag, og 2 til tuta. + og -. Kanke du ta bilde av det nye og gamle rattet a? Husker jeg tenkte litt lenge for og skjønne hvordan det skulle sitte, men mener du skal bruke den innerste metal ramma fra gamle rattet på det nye, for de er ikke like.. Men det er ikke noe problem, du ser det når du demonterer det gamle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2007 Høø, på mitt var det en ledning til airbag, og 2 til tuta. + og -. Kanke du ta bilde av det nye og gamle rattet a? Husker jeg tenkte litt lenge for og skjønne hvordan det skulle sitte, men mener du skal bruke den innerste metal ramma fra gamle rattet på det nye, for de er ikke like.. Men det er ikke noe problem, du ser det når du demonterer det gamle.. det er 2 ledinger til airbagen og 2 til tuta på det gamle. på det nye er det 4 ledinger samlet. uansett må jeg vel bytte spolen som er bak rattet for jeg tror ikke pluggen til den nye airbagen passer i den gamle spolen. for i den gamle spolen sitter jo ledningene til tuta og airbagen på forkjellige steder.. visst du skjønner hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...