#1 Skrevet November 22, 2007 La dette først ut på Etterlyst: Da går det med andre ord enn rammeskeiv bil i tromsø,uten det orginale servicehefte og alt av kvitteringer og historie siden den kom til norge i 99,km.stand er også feil,ca 50 000km for lite på telleren:bs:Alt dette fant jeg ut når jeg begynte å undersøke litt om bilen etter at jeg hadde kjøpt den i 2005,2 uker senere var det en dame som ikke overholdt vikeplikten sin å kjørte rett ut i ett kryss hvor jeg kommer i 50-60km/t: bråk :Bilen ble kondemnert og skader for rundt 140 000kr med arbeidstimer: eek å vist noen kjenner en med navn Kim Jøran som bor i tromsø å eier min x-bil,kan du/dere bare be han om å ta kontakt,så skal han få alt han trenger som tilhører bilen;)Har blandt annet baksete og nakkestøttene+litt til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2007 Hei. Kjenner han. Har du et nr han kan nå dæ på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2007 Hei. Kjenner han. Har du et nr han kan nå dæ på? Jepp! 91544539 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...