#1 Skrevet November 22, 2007 Noen som har tips til hvordan jeg skal få renset/smøret vindusmekanismen? Må den totalt demonteres eller skal det strengt tatt holde å ta av deksela som skjuler den og spraye på med smørning? Har prøvd sistnevnte uten at det hjalp nevneverdig så da lurer jeg på om det har noe for seg å prøve å demontere og smøre ytterligere eller om jeg bare skal kjøpe nytt med en gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2007 Det er sannsynligvis fullt av korrosjon inni lagrene, så må nok sikkert ut ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2007 Du bør demontere, for en tynn olje vil nok ikke trenge gjennom rust og irr. Her er en howto: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87058 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2007 Takk for nyttig link, ser ut til at jeg må grundigere til verks ja Får ta turen innom Møller imorgen og se om de har mekanismen inne og jeg får lånt med meg ett nytt også slik at jeg har det i bakhånd dersom rensing ikke går som planlagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...