#1 Skrevet November 22, 2007 Noen som er jævlige gode i photoshop og kunne fått felgene svarte i senter, eller ganske mørkegrå, noe sånt som compomotive felger blir levert i ? Har ikke noen bilder med bra kvalitet annet enn disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2007 kjapt.com Sikkert noen som kan dette bedre ... Hadde samme felgene på S3'en ... deilig kant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2007 Litt usikker der gitt.. Felgene skal pusses opp og pulverlakkeres.. Så vet liksom ikke helt ennå.. Kanten er fin den. Hadde ikke forrige eier prøvd å brøyte fortauskanter med den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2007 Har ikke Simon Haugvik 20" med sort senter på sin 200 20v? Skal mye til for å klare å få til sort senter synes jeg. Det er ikke for alle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2007 Har ikke Simon Haugvik 20" med sort senter på sin 200 20v? Skal mye til for å klare å få til sort senter synes jeg. Det er ikke for alle. Jo han har sort senter. Men han har fortsatt en annen farge på bilen Tenkte noen kunne lage så jeg fikk se.. Når jeg uansett skal lakkere felgene osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...