#1 Skrevet November 22, 2007 Fikk er problem da jeg monterte xenon på nærlyset i dag. Når jeg startet bilen ble det kun lys i høyre side.Så stoppet jeg og sjekket litt, men fant ikke noe galt.Startet igjen,men da lyste venstre side.. og ikke høyre..hm..så vridde jeg lysbryteren om til nærlys og da lyser begge lampene!!!Slår jeg tilbake til kjørelys kobler en av lampene ut..hva er galt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2007 Hadde samme problemet jeg også,problemet er at ledningene fram til lyktene er for dårlig dimensjonert. Du må nok montere reler og hente strøm fra batteriet,så ordner det seg: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2007 Ok!Takkær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2007 Problemet er vel mest trolig at det ligger en motstand som senker spenningen på kjørelys. DEtte for lengre levetid på pærer, men det funker ikke så bra på xenon. Derom du søker litt på DRL og passat så mener jegf det er en tråd her et sted som sier hvor motstanden er, og hvordan du kopler den bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...