#1 Skrevet November 22, 2007 visningen for ute temp virker ikke lenger i kjørecomputeren, men i klima displayet virker den, går de ikke på samme føler? Får feil kode: 00667 ute temp føler korttsluttet til jord. Kontakten til føleren sitter på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2007 visningen for ute temp virker ikke lenger i kjørecomputeren, men i klima displayet virker den, går de ikke på samme føler? Får feil kode: 00667 ute temp føler korttsluttet til jord. Kontakten til føleren sitter på. Har akurat det samme probleme. ble etter at jeg tok av å på frontfangeren! Har ikke så noe på hva det er med føleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2007 føleren ligge værtfall på venstre sida i fangeren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2007 Har akurat det samme probleme. ble etter at jeg tok av å på frontfangeren! Har ikke så noe på hva det er med føleren. ble etter jeg tok av å på fangeren og, men kontakten og føleren sitter der den skal, men får vel kjøpe ny føler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2008 ble etter jeg tok av å på fangeren og, men kontakten og føleren sitter der den skal, men får vel kjøpe ny føler. denne j. Fikk du ordnett føleren? å hva var det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...