Audi A3 2.0 TDi Sportback 2005, diverse spm

Anbefalte innlegg

Jeg har en del planer med denne bilen, men hovedplanen er å holde den så "orginal" som mulig.

Planer:

1. Senkesett, 35mm

2. Ny 18" felger

3. Lakke bremsekalippene

4. "Øyelokk" til lysene? (usikker)

5. Liten oppgradering av musikkanlegget

Spørsmål:

1. Er det noe stress å montere senkesett selv? hvem kan godkjenne det etter jobber er utført?

2. Vil 18" felger "passe" etter jeg har senka den 35mm?

3. Hvordan skal det gjøres? Heise den på bukk skru av og lakke med en lakk som tåler varme? Eller kan jeg få kjøpt farga kalipper noen plass?

4. Noen som har dette på en A3 Sportback? Slik at jeg kan se hvordan se ser ut?

5. Er det noen mulighet for å oppgradere den subben som allerede er i bilen? (BOSE Sound system) Jeg har 2 stk 8" rockford som jeg tenkte å lage kasse til å få til å passe inn i bilen. Men vil at alt annet skal være sjult, så da tenkte jeg å bruke evt strøm og signal som ligger bak til sen subben fra før. Hvis det er nok dimensjon på strømkabelen selvfølgelig.

Ellers kommer jeg nok på mer med tiden. Nettopp fått bilen :)

Edit: la inn et punktum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Du må ha firehjulskontroll på bilen, bilen må godkjennes av biltilsynet. HUSK! TUV-papirer på fjærene

2. Ikke noe problem

3. Det finnes kalipper-lakk. Rengjør kalipperne ordentllig, avfett, lakk

4. NEI, ikke sett det på. Min mening

5. Kan jeg ikke svare på

Tøff bil, med bra motor :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :) Joda, pen bil, fin motor, skal chippe den snart..

Har bestemt meg for å kjøpe A8 Replica felger, 18". Senkesett kommer etter felgene. Subber er kjøpt inn, venter på forsterker. Kalippene skal leveres til en kollega for lakkering. Har lyst å se en A3 med øyelokk, bare for å se det selv, så bestemmer jeg meg da :) Ellers har jeg nettopp bestilt s3 spoiler, gler meg til å få den på :) er vel ikke tilfeldigvis noen i sunnhordland (bømlo, stord, haugesund) som vet om en bra plass å lakkere en spoiler?

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.