#1 Skrevet November 22, 2007 Tenkte jeg skulle skifte stabbstaget bak for å få bilen stivere å bedre på bane. Noen snakket om justerbare tidligere, soft-medium-hard type er jeg usikker på Hva bør jeg kjøpe, å hvor selges det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2007 Edit: Sedan har lik med avant, tenkte coupe. Vil da anbefale whiteline sitt stag, en kompis har det på sin RS2 å det gir litt overstyring. (men ikke for mye) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2007 noe som vet ca pris da, er det justerbar stivhet på de da eller er det jeg som har misforstått det me justering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2009 Bumper denne jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2009 Knivstag er jo det beste hvis det skal være stiivt! Sellholm.se furans.se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2009 På RS2 kan du bruke samme staget som A4 B5 quattro, da det er samme bakstillinga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2009 Noen som vet hvor det er billigst å handle whiteline? A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 17, 2009 (endret) Bumper denne litt jeg... Noen som har prøvd fra H&R forresten? http://www.tirerack.com/suspension/suspension.jsp?&make=H%26R&model=Anti-Roll+Bar&group=Anti-Roll+Bar&autoMake=Audi&autoModel=A4+Avant+1.8T+Quattro&autoYear=2000&autoModClar=&partNum=70477&perfCode=S A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...