Anbefalte innlegg

Bilen går fint, men noen ganger kneler den nesten helt, lugger en stund og kommer seg så igjen etter noen sekunder. Er omtrent som at den ikke får bensin, men det skjer helt tilfeldig, og er ikke fremprovoserbart med f.eks hard kjøring.

Dette begynte for alvor etter at jeg dro ut pluggen til tomgangsventilen, (den har en tendens til å 'gi på' når en slipper gassen.. Svært irriterende ved køkjøring!!) før dette var det bare en masse nøkking i bilen når dette skjedde. 'Kengurubensin' Har byttet motorens temperaturgiver, (den med to pinner) da jeg har fått bra resultat ved å nøkke litt i den ledningen, men da har jeg også ofte røsket i ledningen til tomgangsventilen.. Kan VAG-Com hjelpe, tro?

Noen andre bra forslag???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har opplevd det samme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg opplever det samme nesten daglig...Les topicen"luftmengedemåler"....Kan det være luftmengdemålern?Den gir visst ikke utslag på diagnosen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips, skal sjekke om denne har LLM, for nå er tempmåler og tomgangsventil utelukket, og like j@vlig napper skiten.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker en tur fra jobben nå og snakker med dem igjen ..Så får vi se hva dem sier

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård

Bilen går fint, men noen ganger kneler den nesten helt, lugger en stund og kommer seg så igjen etter noen sekunder. Er omtrent som at den ikke får bensin, men det skjer helt tilfeldig, og er ikke fremprovoserbart med f.eks hard kjøring.

Dette begynte for alvor etter at jeg dro ut pluggen til tomgangsventilen, (den har en tendens til å 'gi på' når en slipper gassen.. Svært irriterende ved køkjøring!!) før dette var det bare en masse nøkking i bilen når dette skjedde. 'Kengurubensin' Har byttet motorens temperaturgiver, (den med to pinner) da jeg har fått bra resultat ved å nøkke litt i den ledningen, men da har jeg også ofte røsket i ledningen til tomgangsventilen.. Kan VAG-Com hjelpe, tro?

Noen andre bra forslag???

Rusk i systemet?

Hadde same problem på ein Sierra ein gang..

Insprøytingsrens, og alt er fit for fight! (er ein muligheit)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg handlet delen som forhåpentligvis løser alle problemer...Temperaturgiver 059919501...De hadde glemt og si til meg at jeg måtte kjøpe ny etter at jeg hadde hatt den til diagnose..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.