#1 Skrevet November 23, 2007 Tenkte jeg skulle skru litt på 2'er Golf'n til madammen i helgen,og tenkte å fikse litt på dørene først. Problemet er at det er en 3-dørs og dørene henger godt nedpå,må nesten løfte de inn for å få de til å gå i lås. Har kjøpt nye pinner (dørpinner/dørbolter) som jeg lurte på å sette inn,men åssen gjør jeg det? Er det bare å slå ut de gamle? Er jo bra trangt der da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2007 hei! før du går i gang med den jobben ville jeg bestilt 321831403, hengselhalvdel. er hengselstiften defekt er også hengselhalvdelen defekt\slitt. begge stiftene skal ned. selv tok jeg av døren, ble lettere å utøve råmakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2007 Oi,er det en del til? Er det den halvdelene som sitter på bilen,for mins å huske at den på døre er sveist fast hvertfall..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2007 Det stemmer er en del med en foring som er skrudd fast i bilen og henger i hengselstiften. glemte selv å kjøpe den når jeg skulle skifte selv, noe som resulterte i like mye slark etter at stift var byttet (klippet til en kolaboks for å bruke som foring, slik at den gikk gjennom godkjenning, he he...). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2007 godkjenning? hvilken godkjenning? pkk? gir vel en lang faen i hengselslakk der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2007 nei gjorde nok ikke det, ble feil på pkk. har det ikke alltid blitt feil på godkjenning med slakke hengsler? Mvh Lars Ivar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2007 hmm. merkelig. må ha vert heldig jeg da. Har aldri fått annmerking på slakke dørhengsler, både volvoen å audien jeg har nå har alvorlig slakk i førerdør (400 000km +) men er grei på det verkstede jeg bruker å da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 10, 2007 Må dra opp denne litt igjen jeg! Skulle til å slå ut de pinnene i hengslene i går,men de satt jo noe helt sykt... Er det en bestemt vei de skal slås ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 10, 2007 Hei! jepp de skal ned begge to, jeg skrudde av dørene slik at jeg kunne ligge de mot et motholt (skrustikke). de sitter meget godt, obs: vist en er for brutal kan en slå opp sveis på dør hengsel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 10, 2007 Så de skal bankes nedover? Fant ut at de satt godt,men jeg brukte ikke noe mothold. Og ser ut til at jeg må bytte tre av de halvhengslene du nevte og,for trur det er de som er værst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...