#1 Skrevet November 23, 2007 Hei, noen som vet hva urquattro skjermer koster/er verdt? noen som har kjøpt slike før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2007 Hei,noen som vet hva urquattro skjermer koster/er verdt? noen som har kjøpt slike før? Komplett med skjørter og fangere eller bare 4 skjermer? Akkurat hva disse er verdt kommet helt an på tilstanden, er det bulkete og rust på så er det ikke å forvente å få så mye. Har sett tidligere komplette urq sett gått for 15k her på forumet, da alt sammen. Men er etterspørselen som bestemmer pris uansett, er det mange som vil ha tak i dette og de byr over hverandre går prisen også opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2007 det er bare fram fangere ikke bulker å bare litt overflaterust i falsen så vidt jeg vet. ja det er vel markedet som bestemmer å det er sikkert ikke det største på sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2007 det er bare fram fangere ikke bulker å bare litt overflaterust i falsen så vidt jeg vet. ja det er vel markedet som bestemmer å det er sikkert ikke det største på sånt. Fangere eller skjermer? Selve fangerne ruster ikke mye da disse er plast;) Ikke så lett å få bulk heller. Men bjelken bak ruster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2007 å beklager det er snakk om framsjermer ja hehe=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2007 ingen som vet hva noe sånt kan være verdt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2007 En bekjent kjøpte akkurat nye slike fra Tyskland, prisen var vel ca 7000kr/stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2007 Et par brukte urquattro framskjermer som er rette og kun har overfladisk rust, vil jeg si er verdt ca 4.000 kroner. Skjermer med alvorlig rust i skjermbue/fals derimot, er vanskelig å reparere og derfor av liten verdi for de fleste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2007 takket for alle svar. ja det er veldig lite rust på de etter min mening vurderer salg av den grunn at jeg har fått tak i carbonskjermer. legger de ut for salg med bilde snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2007 Alt avhenger hvor de er rustet og hvor mye. Ble solgt en strøken forskjerm for 1500,- for en liten tid tilbake. Så er vel igrunn etterspørselen som avgjør endel av prisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 25, 2007 ja er klar over det. får legge de ut med bilde så får vi se om det er noen som vil ha. ikke sikkert det e noen som treng slikt heller vettu:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...