Soting av hovedlykter golf 4??

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har planer om å demontere frontlyktene mine å sote innmaten. Er det noen som vet åssen det er å demontere dette uten at noen pakninger ell kitt blir svekket?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg har planer om å demontere frontlyktene mine å sote innmaten. Er det noen som vet åssen det er å demontere dette uten at noen pakninger ell kitt blir svekket?????

 

Tror ikke du kommer utenom å måtte bruke noe ny tettningsmasse. Det beste er nok å fjerne alt det gamle når du førs deler dem og påføre ny blank silikon el lign.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikaflex pleier å gjøre seg.. husk å lage lufteglipe på undersiden.. hehe se etter den som er der nå og prøv å lag en slik i den nye limen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det å dele dei lyktene som er limt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er dette forno???

 

Er vell ikke glasset du skal ha sort, men alt rundt reflektorene.

 

Går det å dele dei lyktene som er limt?

 

Det går, men vil tro man må være forsiktig for å ikke ta knekken på glasset. Men med varme, litt plastredskap og en tapetkniv går det.

Trond Wiggo på forumet bygde jo i sin tid angel eyes på sin golf 4 og lakka innmaten, og dette var før det var å få kjøpt ferdige lykter med ringer i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tenkte egentlig rundt reflektorene ja men hva er dette??http://www.tmtuning.com/HOME/catalog...lt_product=953

( http://www.tmtuning.com )

 

Står vell egentlig i teksten på den siden,

"Golf 4 soft-smoke headlight protection covers" sota deksel til å sette over hovedlysne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.