#1 Skrevet November 23, 2007 Noen som kan forklare meg forskjell på 1H og PG motor? Hva er best? har begge deler, så er usikker på hvilken jeg skal beholde=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2007 Noen som kan forklare meg forskjell på 1H og PG motor? Hva er best? har begge deler, så er usikker på hvilken jeg skal beholde=) 1H motoren stammer fra Rallye og PG fra Golf/Passat/Corrado G60... 1H har litt mindre slagvolum enn PG grunnet annen borring. 1H har også smidde stempler fra Mahle, har vel muligens litt annen kompresjon også. I utgangspuktet gir jo disse like mye effekt på G60 så hvilke som er best får noen andre svare på Men ikke umulig 1H motoren kan tåle mer trim pga stempler og komp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2007 Forskjellen er som sagt borring og topplokksbolter, de er kraftigere på 1H. Begge har mahle stempler med lik komp. Ganske skuddsikre begge to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...