#1 Skrevet November 23, 2007 bertil legger på kjettinger : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2007 ........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2007 hehe, slik kan det gå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2007 ...og siden vi først er inne på kjettinger: FINN EN FEIL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2007 Dame som kjører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2007 HAHAHA...Bertil er helt overlegen...: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2007 Dame som kjører? Feilen er vel at kjettingene står på forhjulene, da denne mest sannsynlig har bakhjulsdrift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 23, 2007 Sjekk denne da! http://www.onspot.com/marketing_broadband.wvx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 23, 2007 Hallo. Der var hvertfall en som ikke skjønte at jeg kødda. Men uansett om det er FWD eller RWD så kan det være lurt å ha kjettinger foran når du skal nedover. (ikke det at det ser ut som bilen er på vei nedover her da) Men flere ganger når jeg har vært på vei nedover fjellet har jeg satt kjetting foran uavhengig hvor drivhjulene er for å kunne svinge og stoppe på vei ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 23, 2007 Hallo. Der var hvertfall en som ikke skjønte at jeg kødda. Men uansett om det er FWD eller RWD så kan det være lurt å ha kjettinger foran når du skal nedover. (ikke det at det ser ut som bilen er på vei nedover her da) Men flere ganger når jeg har vært på vei nedover fjellet har jeg satt kjetting foran uavhengig hvor drivhjulene er for å kunne svinge og stoppe på vei ned. MY Bad Helgmodus oppe i topplokket mitt skjønneru Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 23, 2007 He he. Ja bra noen har det. Sitter her på forumet og kjeder meg og venter på en tlf en eller annen gang i kveld/natt for å hente dama i Oslo jeg. Så den helge modusen min kommer ikke på besøk før i morra:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 23, 2007 He he. Ja bra noen har det. Sitter her på forumet og kjeder meg og venter på en tlf en eller annen gang i kveld/natt for å hente dama i Oslo jeg. Så den helge modusen min kommer ikke på besøk før i morra:( Den er lei.. Tiden går ikke akkurat fort når man sitter på vent.. Men uansett, GOD HELG ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 24, 2007 Hallo. Der var hvertfall en som ikke skjønte at jeg kødda. Men uansett om det er FWD eller RWD så kan det være lurt å ha kjettinger foran når du skal nedover. (ikke det at det ser ut som bilen er på vei nedover her da) Men flere ganger når jeg har vært på vei nedover fjellet har jeg satt kjetting foran uavhengig hvor drivhjulene er for å kunne svinge og stoppe på vei ned. Den eneste ulempen med kun kjetting foran, er at når man bremser så er plutselig bakparten først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 25, 2007 Bertil er RÅ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 25, 2007 Blir vel på samme måte som man skal sette de beste vinterdekkene bak Skikkelig handyman han Bertil ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...