pass på når du bruker kjettinger

Anbefalte innlegg

bertil legger på kjettinger :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og siden vi først er inne på kjettinger:

FINN EN FEIL!

P1010014big.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA...Bertil er helt overlegen...: haha :: haha :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dame som kjører?

Feilen er vel at kjettingene står på forhjulene, da denne mest sannsynlig har bakhjulsdrift ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo. Der var hvertfall en som ikke skjønte at jeg kødda.

Men uansett om det er FWD eller RWD så kan det være lurt å ha kjettinger foran når du skal nedover. (ikke det at det ser ut som bilen er på vei nedover her da) Men flere ganger når jeg har vært på vei nedover fjellet har jeg satt kjetting foran uavhengig hvor drivhjulene er for å kunne svinge og stoppe på vei ned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men uansett om det er FWD eller RWD så kan det være lurt å ha kjettinger foran når du skal nedover. (ikke det at det ser ut som bilen er på vei nedover her da) Men flere ganger når jeg har vært på vei nedover fjellet har jeg satt kjetting foran uavhengig hvor drivhjulene er for å kunne svinge og stoppe på vei ned.

MY Bad :o

Helgmodus oppe i topplokket mitt skjønneru ;) Hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Ja bra noen har det. Sitter her på forumet og kjeder meg og venter på en tlf en eller annen gang i kveld/natt for å hente dama i Oslo jeg. Så den helge modusen min kommer ikke på besøk før i morra:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Ja bra noen har det. Sitter her på forumet og kjeder meg og venter på en tlf en eller annen gang i kveld/natt for å hente dama i Oslo jeg. Så den helge modusen min kommer ikke på besøk før i morra:(

Den er lei.. Tiden går ikke akkurat fort når man sitter på vent.. Men uansett, GOD HELG !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den eneste ulempen med kun kjetting foran, er at når man bremser så er plutselig bakparten først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel på samme måte som man skal sette de beste vinterdekkene bak :)

Skikkelig handyman han Bertil ja :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.