#1 Skrevet November 23, 2007 lurer på om noen kan anbefale senkesett til en 88mod audi 100 turbo quattro. skulle vært noe stivere hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2007 lurer på om noen kan anbefale senkesett til en 88mod audi 100 turbo quattro. skulle vært noe stivere hehe. coilovers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2007 nja syntes det er noe vits på denna bilen hehe. tenkte fjører og dempere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2007 nja syntes det er noe vits på denna bilen hehe. tenkte fjører og dempere Jah, er det ikke? Knappe 13k for komplett understell? Kan garantere deg at du får solgt det videre om det skulle bli tema;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2007 hvor finner man i så fall detta da, skader ikke å se når noen finner hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2007 hvor finner man i så fall detta da, skader ikke å se når noen finner hehe Du har PM;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2007 Vil ha coilovers jeg også. Hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 23, 2007 Vil ha coilovers jeg også. Hvor? Retroparts Technic i Tyskland lagt. Send fjæreina til dem og så lager dem justerbart understell av dem;) http://www.retroparts.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 23, 2007 får nok muligens vente litt detta hehe. ble noget dyrt for min lommebok hehe. men vet i alle fall at det er mulig å få justerbart senkesett hehe. men får holde med senkefjører i første omgang. og heller nye dempere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 23, 2007 Jeg har kjøpt kaw fjærer med dempere, kom på 5500 inkl alt for 4 fjærer og dempere fra tyskland. Se på ebay.de og søk på kaw så har de egen ebayshop. Har ikke prøvd dem enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 23, 2007 de hadde endel på ebay så jeg men er vanskelig å finne det som er riktig når man ikke er noe særlig i tysk hehe men må jo være noe som passer bilen min der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 23, 2007 Vær sikker på at det er til Quattro når du kjøper. De til fwd passer, men har lavere last på bakfjærer så blir ikke godkjent.. Snakker av erfaring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 23, 2007 er akkurat det jeg ikke vil drite meg ut på hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 23, 2007 Jeg bruker bare å sende en mail på english til selger å spørre hvis jeg lurer på noe.. Samt om de sender til norge da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 24, 2007 ikke dumt forslag det hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 24, 2007 Kan kjøpe fjørene mine heh... H&R 40mm... 3kvart år gammelt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 24, 2007 åssen er disse da. lenge har de vært brukt på bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 24, 2007 åssen er disse da. lenge har de vært brukt på bil. Det skrev jeg.. 3kvart år... Satte de på i våres.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 25, 2007 hehe åå sorry trudde de var 3 ÅR gamle jeg hehe. må i alle fall vente til jeg har fått lønning så tar jeg nok muligens turen opp til deg hehe. så kjøper jeg afr måleren din også hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...