Lokallagtreff! 2. Desember

Anbefalte innlegg

Det blir så vi møtes for treff igjen den 2. Desember kl. 15.00. Denne gang møtes vi i parkeringskjelleren under Stormsenteret/ Mac Donald. Der er det god plass og litt bedre temperatur enn ute. Vi prøver dette stedet og ser hvordan det er. De med ekstremt lav bil må kanskje ta det litt med ro på grunn av en knekk nederst i nedkjøringa der. Håper det kommer en del folk nå da, var litt labert sist. Er det noe folk lurer på angående treffsted, så bare spør!! Vel Møtt!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det kommer en del folk nå da, var litt labert sist.

 

Ja, blir nok litt labert oppmøte for min del i den nærmeste framtid, nå som jeg kun disponerer tråsykkel : fis :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S8 til tråsykkel er vel nedtur ja. Enn må vel sjekke timeplanen om enn kan komme seg i vei :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok ikke noe treff på meg før over nytt år, dama skal hjem til foreldra til søndag og blir ut desember så jeg blir billøs,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om jeg får tatt meg en tur. Skal jobbe natt til mandag, så blir litt langt tid å vente før jobb men:o

 

Hvor er egentlig denne parkeringplassen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adressen er Ivar Lykkes vei 2, nærmeste nabo til city syd. Kanskje bedre kjent som mcdonalds på tiller. Se etter stormsenteret\mcdonalds (2-etg høyt bygg) kjør ned i parkeringskjelleren. :) Senteret var ikke ferdigbygd på bildet, men det er der nå ;)

 

Beregn rute:

tiller.GIF

tiller2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff avholdt i varme fine lokale uten den store responsen.. har folk gått i julefri-modus? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gått i skippertakmodus pga semesterslutt. Igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er jo som nevnt tidligere blitt billøs fra i dag, og så er det jo eksamen om par dager, noen som vil ta biokjemi eksamen for meg?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Julegran tenning i dag med poden og hele klassen.

Hadde passet bedre med dette treffet kl 19:00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var varmt og "fint" i parkeringsgarasjen ja. Vær bare obs på at ved første øyekast, så er jo porten er stengt! Den går derimot opp automatisk når du nærmer deg.

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.