#1 Skrevet November 24, 2007 Hei. Jeg har nettopp skiftet ABS styreenheten på min 1999 A6 1,9 tdi. Bilen har oså navigasjon, og nå får den ikke kontakt med noen satelitter når jeg skal bruke navigasjonen. Har lest noe om at navigasjonen kan konke ut når en har fikklet med abs'en. Noen som vet noe ? Må kanskje inn å programmere litt med vagcom etter bytte av ABS styreenheten ? /Roar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2007 Ingen som vet noe om dette ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2007 Ikkje peiling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2007 Hei! Har også problemer med ABS-controlleren på min A6 -98. Hvor mye måtte du gi for ny, evt. sa vag-com at den ikke fikk kontakt med den hos deg også? Har vært inne på tanken at det kunne være ledningsbrudd istedetfor at den er defekt.. *krysse fingra* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2007 gps antennene styrer satelitt mottak, abs sensorene gir gala impulser til navien. Så du har noe kødd med gps antenne di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2007 Jeg kjøpte en brukt for 2500 hos en hugger, og denne fungerer helt fint. Ja meldingen var at det ikke var kontakt til ABS hjernen. Det er jo et kjent problem som kan løses med å bryte opp boksen og lodde et punkt der, men jeg valgte å prøve med en brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...