#1 Skrevet November 24, 2007 termostat vifte går etter at jeg har stoppet bilen s4 92 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2007 Normalt om motoren er varm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2007 Sirkulasjonspumpa som sørger for dette (fikk jeg høre da min gikk til he...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2007 Sirkulasjons pumpa og vifta sørger for etterkjøling av turboen etter litt hardkjøring på disse bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2007 det har skjedd plutselig uten noe forvarsel sirkulasjonspumpe går også når jeg har slått av tenningen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2007 det har skjedd plutselig uten noe forvarsel sirkulasjonspumpe går også når jeg har slått av tenningen Ja, og du har tre svar på dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...