#1 Skrevet November 24, 2007 Er plaget med vann i "fotbrønnene" på min coupe, og det irriterer meg noe j**lig. Hadde frontruten ute for å fjerne rusten som var der for ca 1 mnd siden, og jeg tror det var da det startet (Ikke 100% sikker siden jeg ikke har hatt bilen lenge.) Har brukt en halv tube sika rundt hele ruten, men det virker ikke som det hjelper mye. Er det andre plasser disse bruker å ta in vann? Varmeapparat registret lekker ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2007 Vanlig problem er vell at plasten som ligger i døren mellom døren og dørtrekket går hull på.... Da kommer vannet inn på gulvet.... veldig enkelt å utbedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2007 Det er mellom selve glasset å gummien i vinduspakkningen den lekker, det kommer litt i hvert hjørne nede Snakker da om frontruten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...