N75 og N80 Short to Ground

Anbefalte innlegg

Nå har jeg byttet hele ledningsmatta (takk til Jim Johansen :)) men fremdeles samme feikodene! Feilkoden til lambda kommer et par minutter etter at jeg har startet bilen, men feilkoden på N75 og N80 kommer umiddelbart. Når jeg tar av pluggenen registrerer vag-com dette. Da står det "open circut" istedenfor "short too ground" Har prøvd med en annen lambda, samme feilen på denne. Samme når jeg prøver med den orginale N75.

Kan det være styreenheten som har tatt kvelden?

Noe som har noen tips her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste nytt her er at med ny hjerne så fungerte det heller ikke.. Med andre ord, alt fra hjernen og ut til siste sensor er byttet, men FREMDELES samme feilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare 1 ting igjen;

Avskilt bilen,start motorbygging,kjøp hiddensprut og sett fyr på org ledningsnett\hjerne!!

Må selvfølgelig kjøpe en jævli billig bruksbil...

Makan til problemer er det svært skjelden å se. Til og med når alt er byttet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,nei stian... Få bilen Eu godkjent før du begynner byggingen og behold skiltene så har du mulighet å kjøre ialle fall nesten 2 år med godkjent bil..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,nei stian... Få bilen Eu godkjent før du begynner byggingen og behold skiltene så har du mulighet å kjøre ialle fall nesten 2 år med godkjent bil..:)

Ja, selvfølgelig.... du har heilt rett...igjen...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den e import i 2000, så når eg no engang e ferdig å bygge, så e det neppe så mye igjen i avgifter førr å få godkjent, om det sku bli nødvendig..

Må sei det skal bli meg en fornøyelse å rive ut mannskjiten når den tid kjem!!

Jim: Har fått krevd inn nå cash, så no står det bare på om eg slepp unna all jobbinga mi så eg får henta delan.. Du har ikkje nå tur oppover denna veien med det første?:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vell.. hva skal man si?

ITS ALIVE!! :D:D

Tusen, tusen takk til Rune Helgeland for Pm!

Hvem faen skulle tro at en gåen sikring va den ene lille tingen som gjor at jævelskapen ikke ville lade trykk.. Helt utrolig, men sant!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere...Du hørtes mer en gla ut i tlf. i går..:) Ville vært greit om du kunne legge ut det som stod i den PM'en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Will do! Men ikke nå. Skal spise litt middag før jeg kommer ned til deg og henter litt småsnacks :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.