#1 Skrevet November 24, 2007 noen som kan sjekke dele nr på den spoiler lista under frontfangeren? Regner med det er org vare? Står ikke dele nr i "katalogen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2007 Den har JEG aldri sett før, men den lignet på leppen til Seat Leon Cupra R: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2007 det er lippe fra seat leon cupra R... Må moddes litt for å passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2007 Er cupra r leppe som er på den r32 fangeren.. får kjøpt dem på ebay. men har en kompis som kjøpte seg en sånn for ikke så lenge siden, kan høre med han om delenr hvis du vil?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2007 Er cupra r leppe som er på den r32 fangeren.. får kjøpt dem på ebay. men har en kompis som kjøpte seg en sånn for ikke så lenge siden, kan høre med han om delenr hvis du vil?? ja, kan da høre, elles så har jeg delekatalogen på pc`n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2007 http://cgi.ebay.co.uk/SEAT-LEON-FRONT-SPOILER-SPLITTER-CUPRA-R-IBIZA-VW-AUDI_W0QQitemZ250191494492QQihZ015QQcategoryZ72209QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 20 pund pluss kanskje det samme i frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2007 Er faktisk bare 370kr tror jeg det var for den leppen på møller også da. minus rabatten da. De fleste på ebay vil ikke sende den leppe til Norge fant jeg ut da jeg hørte på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2008 Som nevnt av andre her er dette leppa fra Seat Leon Cupra R. Den har delenummer 1ML 805 903 og koster 354,- minus eventuel rabatt. Den ser slik ut montert på en A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2008 Åssem fester folket dette her egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 22, 2008 Åssem fester folket dette her egentlig? Med skruer. Bruk gjerne skiver også så du ikke drar skruen gjennom plastleppa. Jeg brukte 4,5 x 20 skruer og litt store skiver med 5mm hull. Kronestykker fungerer også utmerket som skiver. Har du god råd bruker du 5 kroninger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2008 noen som kan sjekke dele nr på den spoiler lista under frontfangeren? Regner med det er org vare?Står ikke dele nr i "katalogen" HÅOLI KRAIST for en lekker golf!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...