Anbefalte innlegg

Hey. Lurte på om det var noen VW/Audi-huggere i Bergensområdet? Jeg trenger noen karosserideler og noe annet småplukk, men er vanskelig å få tak i dette i god stand (bakluke bl.a), så lurte på om det var noen huggere i nærheten som kunne ha det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger en ute mot flesland visstnok, hva han heter husker eg ikkje. Et kjapt søk på Gule sider gjør nok susen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BMW høggern ute i ytre Arna tok over alle delene etter vw-audi høggern i Bergen la opp for 3-4 år siden... Ikke umulig han har deler enda da han overtok sinnsykt mye godsaker fra Nilsen som drev dette på laksevåg i sin tid...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje bmw huggen i ytre arna lagt inn årene. Var der for noen år siden og det virket som det skrantet då. Dei siste gangene eg har kjørt forbi har det ivertfall ikkje vert drift, men dei kan jo selfølgelig ha flyttet.

Vart heller ikkje imponert av utvalg og kompetanse:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger en ute mot flesland visstnok, hva han heter husker eg ikkje. Et kjapt søk på Gule sider gjør nok susen.

naf bildemontering du tenker på?

dei har merkelige åpningstider og fyren bak disken røyker sneiper som ligger igjen i bilane han får inn.

dei er flink til å overprisa litt og. eg skulle ha to dører og eit panser. 2500kr skulle han ha.

eg sa 1000kr, han nekta, eg snur meg og er på vei ut døra og da roper an at 1000kr cash er greit:):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.