Derfor vil vi kjøpe RS4. (RS4 Snow drifting)

Anbefalte innlegg

Har sett folk som er flinkere og kjøre for og si det sånn, pluss at han kjører jo utfor av og til og med en bil til så mange 1000 lapper så burde man passe litt på :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en av grunnene kan jo være at han skal stikke den ene hånda ut hele tiden:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gledet meg til å se skikkelig kjøring her nå, å så ser det ut som det er første gangen han kjører quattro noensinne :D

Fet bil, uerfaren sjåfør

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klarer han ikke kjøre rett frem? eller er det quattroen som gjør at han ikke kan kjøre? præhæhæ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hele greia virka veldig ukontrollert synes jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kjører jo "riktig" selvom han bommer litt innimellom. Tenker da på at han legger opp bilen før svingen og ikke bare sladder ut av svingen som folk flest gjør.

Imponerende at han satser alt med en slik bil. Grisekult!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han skulle kjøpt seg en gammel audi quattro med standard motor og kjørt med den en sesong! muttern sladder bedre enn det der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikke rs4 for å klare det der på snøen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke alle som disser han for dårlig kjøring kjøpe seg en bil til 600 000, å satse like mye?

Tror ikke det er noen her som legger opp like mye som han der, når du har gitt 600 000 for en 6-7år gammel bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke alle som disser han for dårlig kjøring kjøpe seg en bil til 600 000, å satse like mye?

Tror ikke det er noen her som legger opp like mye som han der, når du har gitt 600 000 for en 6-7år gammel bil.

Hvor får du 600000 fra? Den har ikke norske skilter!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter min meinig burde ikkje ein slik tulling hatt rs4, stakkars bil seier no berre eg. Om noen måneder har han vel herpa alt som heiter original styling og montert singel frame kit fra rieger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.