#1 Skrevet November 25, 2007 Er det nokon som kan fortelle meg kva pæresokkel som er på RS2 ? Er på sjøen , så har ingen sjangse å sjekke dette sjøl. Meinar at det skal vere H1 i båe fjernlys og nærlys , nokon som kan bekrefte det ? Men kva er det i parklysa? og i Grøftelysa? All hjelp mottas med takk Er det nokon av Xenon-guruane her inne som har eit godt tilbud på det eg treng ? skal ha xenon i nærlys, langlys , grøftelys og treng vel xenon match i parken også. Vil ha alt i 6000k 35w i nærlys, 50w i fjernlys, og regnar med det er best med 35w i grøftelysa. Gode tillbud mottas også med takk Mvh Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2007 H1 i nær- og fjernlys. Tåkelys veit eg ikkje, har aldri sjekka:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2007 Vil tro det er H3 i spredere.. ihvertfall det i min S2!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2007 H1 i nær- og fjernlys. Tåkelys veit eg ikkje, har aldri sjekka:) Akkurat der mitt problem ligger også , har aldri sjekka sjølv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2007 Vil tro det er H3 i spredere.. ihvertfall det i min S2!.. Nokon som kan bekrefte om det er H3 på RS2`en også ? noken som veit kva som er i parklysa på RS2`en ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2007 jepp, H3 i tåkelysa og w5w i park lysa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2007 jepp, H3 i tåkelysa og w5w i park lysa.. Takkar til heile gjengen Får gjere ei lita bestilling då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...